Tuesday, March 1, 2011

Sweet 18~

Assalamualaikum...

Hari ini aku sedikit suka~ walaupun ada perkara yang aku gagal buat untuk hari ini, tapi aku masih lagi berada di mood tahap gembira dengan pujian yang hanya bersifat sementara. kannn. hehe.. Pujian ni datangnya dari adik - adik yang aku jumpa untuk ambil lesen ni la. Biasa la, bila umur da macam ni baru nak ambil lesen kn. Nak - nak pulak saing dengan budak - budak yang baru lepas SPM ni. Tu la, dulu tak de kesedaran nak ambil lesen ni. Macam - macam alasan aku bagi.

Dipendekkan cerita, kt 'sekolah' memandu ni pun boleh jugak buat kawan dengan diaorang. Tengah - tengah boring pun boleh layan borak kn. Diaorang semua cuak dengan keputusan SPM yang akan keluar tak lama lagi ni. Bila diorang tanya aku baru habis sekolah jugak ke? aku cakap la da habis sekolah 5 tahun lepas, dia orang agak terkejut dan macam tak percaya umur aku dah 22 tahun. Aku pun siap keluar I.C tunjuk kat ada sorang adik ni. Lawak kan~

Aku tanya kenapa tak caye, dia cakap aku macam budak - budak. Ye ke?? Tapi cakap aku dah boleh kahwin. (Kahwin je dia ingat kann..hehe) Aku rasa apa yang dia nak sampaikan ialah aku ni awet muda la. Kannn.. ( statement perasan sendiri) hahahaha.. tak nak la jadi budak - budak lagi~ Tapi tak dinafikan aku memang 18 every year la.. hehe

The conclusion is, jadikan amalan menepek bedak sejuk sebagai rutin harian anda untuk kekal muda ~_^



Gambar ni tak de motif sebenarnya..hahaha..

2 comments:

  1. bedak sejuk yg akn masuk hidung bila merekah time gelak tu?? hahha

    ReplyDelete
  2. betul sgt2~ silakan mencuba!! hahahaha..

    ReplyDelete