Wednesday, January 26, 2011

Cara aku~

Kalau dulu, masa zaman sekolah la yg penting, kalau aku menyirap @ menyampah@ sakit hati ke ngn sapa2, aku ambik pen ngn kertas yg masih suci dan murni. Lepas tu, siap la aku conteng sebab nak lepaskan geram. Tulis la ape yg patut. Nak maki bakul2 pn boleh je. Lepas dah penuh satu kertas, boleh tambah kertas lain kalau rasa tak cukup. Lepas dah puas conteng2, ambik kertas tu, koyak2 sampai tak boleh nak dikoyakkan lg dah. Nak lagi best, pijak2 plak sambil menari twis. Knnn..hahaha.. Puas hati jgk la buat cmtu. Kurang rasa sakit hati.

Tapi bila dah semakin membesar ni, aku jarang lagi nk buat cmtu. Sebab aku tulis kt blog kot. Kena behave sikit ape2 pun. Tapi kepuasan tu kadang2 masih kurang. Nampaknye aku kena praktikkan balik la apa yang aku buat dulu tu kot. Hehe.. Tapi, lg best kalau dapat tumbuk muka org yang buat aku sakit hati tu kan. Sekali pun jadi la. Penat aku blaja silat kalau tak apply knn…hahaha.. Ni tak, da macam Mama Nene da aku ni (Mama Nene ni dlm kartun Shin Chan). Tumbuk Pooh je la kalau geram pn. Naik penyek dah Pooh tu. Tp ok la tu kan..hehe..


Pooh ni la yg selalu menjadi mangsa kekejaman aku..penyek dah..hehe

Talking about hatred, I’m rarely hated people. But, when I started to hated someone, difficult for me to treat them like before. Plus, if the people that I might be hate is someone who are done good deeds to me. Argghhh~ hontou ni mendoukusai. Demo ne, atashi no kokoro wa, got their limit. I can be patient as long as I can. But please do remember, don’t ever over the border. If you’re not, nothing can be help. Shouganai.. :)

No comments:

Post a Comment