Thursday, January 6, 2011

MAWAR - dulu dan kini -

Mawar yang dimaksudkan kt sini ialah kolej Mawar kt UiTM induk. Walaupun aku blaja kt Puncak Perdana, tp masa minggu MMS, kitorang kena tinggal kt induk. Tak la lama sangat pn. Tapi aku ingat lagi aku pernah menangis kt hujung blok 1A! sengal la..hahahaha.. Macam mana boleh nangis pn tak tau. Sebab tempat baru ke? atau sebab semua kena uruskan sendri?? ntah! tak de jawapan sampai skarang. Nasib la mase tu tak de orang yg nampak. Dengar ade la kot..hehe..

Lepas habis minggu MMS, kitorang semua pindah la kat puncak Perdana. Ingatkan lepas tu da ok. Tapi tak jugak. Masa da kt Puncak lagi teruk rupenya. Tiap2 petang aku nangis bila call angah (my seven minutes elder sister @ twin). Penat mak cik tu nk layan. Sabar je la eyh..hahahaha..

Sekarang, angah pulak sambung degree kt induk. Tinggal la die kat Mawar tu. Tp die ni relax je. Mungkin sebab faktor usia yang da meningkat dia control macho kot. Sabar je la..hahaha.. Masa hantar dia kat Mawar hari tu, teringat la jugak peristiwa hitam tu kan. hehe. Tapi tak pe, jadikan sabagai kenangan.

Apa pun, ko memang suke menyusahkan aku, Sijil SPM yang dah berkurun pn tak reti2 nk ambik sendiri. Sekolah kau tu kalau dekat tak pe. Nasib la aku ni baik. Knnnnn.. Smile!

No comments:

Post a Comment