Wednesday, December 3, 2014

another two weeks

Bismillahirrahmanirrahim..

Sedar tak sedar, lagi dua minggu je lagi untuk kuliah, sebelum masuk study week. Masa tu prepare untuk viva and for sure our very last final exam untuk degree ni. Lepas tu, dah kena masuk latihan mengajar dan tak kan jejak kat dalam uni until konvo insyaAllah. So, sepatutnya sedihlah kan. Sebab nak habis. Tapiiii,, iroiro ga kanjiteimasu.

Semoga aku rindu untuk ingat balik masa-masa dan ketika aku ada kat sini, sama macam masa aku dip dulu. Masa dulu, habis je memang rasa sedih terus tanpa berlengah. Sebab semua dah confirm yang memang susah untuk jumpa lepas ni sebab kami tak apply untuk sambung course yang sama..

Dulu, seronok sebab macam macam. Sejak dari sekolah dulu aku rasa sangat seronok dan enjoy dengan environment waktu tu. Dulu masa sekolah dengan dip, aku rasa best sebab geng dengan kakak-kakak dan kawan yang sebaya, senang nak bercerita apa-apa. Tapi sekarang tak macam dulu, sebab aku antara yang tua. So, macam sedih sikitlah kat situ. Kat sini kawan sebaya pun adalah 2-3 orang, tapi tu pun tak berapa nak rapat..

Lepastu, kat sini sedihlah sikit, sebab boleh kata semua sorang-sorang. Macam takde kawan je rasa. Tapi takpelah kan, nak buat macam mana. Lama-lama dah rasa terbiasa and I’m fine with it. Sampai bila nak harapkan orangkan. Kita kena survive jugak walau apapun kan. So, chill~

sebabnya, kita sentiasa positifkan diri, walaupun rasa cm sedih tapi nak buat mcm mana kan. shouganai.. walaupun akhirnya kita tetap down and down until bila pun tak tau. so, i repeat, chill yaww~~

Jadinya, chotto sabishii desu yo, demo ii ne. hai, ii..

No comments:

Post a Comment