Friday, November 25, 2011

Belum masa lagi~

Assalamualaikum...

Tak paham laa aku...

Asal laa budak - budak ni mcm banyak sangatttt cakap atau post kat fb pasal kahwin + cari pasangan sejak dua tiga menjak ni. Kita baru first year ok~ blaja dulu bagi habis... =.="


Umur aku yang da meningkat sikit ni pun malas nk fikir pasal tu (Kang tak pasal - pasal tension~) hahahaha (perlu ke nak tension?? TIDAK~) Dalam kelas pn kadang2 lecturer ada ckp pasal kahwin. Kann tak pasal2 budak2 ni jadikan aku bahan. (May I kick you, please~)

Bukan apa, nak kahwin ni bukan benda kecik. Nak cari laki tu la yang paling susah dan mencabar!


Sebab - sebabnya kena fikir sendiri lah kan. kena la cari yang cukup solat 5 waktu dia. ni kalau zohor pn boleh tinggal, subuh apatah lagi kan. Cam ni boleh ke jadi ciri - ciri 'bakal suami pilihan'?? (REJECT IMMEDIATELY + FOHF!)


Antara sebab lain, p
ersediaan diri sendiri. Perangai aku ni cam budak - budak lagi la. cane nak kahwin?? (walaupun masak, kemas rumah dan jahit baju bukan masalah besar bagi aku) Maknanya aku kena cari lelaki yang sama cam aku jugak la kan?? TERIMA DIRIKU SEADANYA ok! ^_^



Bunga ni aku ambik masa pengetua punya anak buat wedding k
at dewan kolej. Warnanya sgt chantek! Purple ye. Ambik berkat jugak la ni~ *blushing*

No comments:

Post a Comment